کوه گردی

به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست ...

کوه گردی

به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست ...

ده تنگه پنجشنبه 4 اردی بهشت 1393

بعد از بارون شدیدی که چهارشنبه هفته گذشته بارید پنج شنبه هوا فوق العاده عالی خنک و بهاری بود. 

مسیر ده تنگه هم مثل همیشه سبز و خرم . 

این دفعه دره ده تنگه را تا انتها رفتیم که به یک آبشار زیبا ختم میشد البته متاسفانه بیشتر این مسیر را جاده کشیده بودن و فک کنم تا چند سال دیگه جاده رو آسفالت کنن و بلایی که سر سنگان و جاهای بکر دیگه آوردن سر اینجا هم بیارن و داستان ادامه پیدا میکنه ویلا سازی و .... :(  بگذریم 

ما که از دیدن طبیعت زیبا بسی لذت بردیم امیدوارم شما هم برین و از این همه زیبایی از نزدیک لذت ببرین.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:18 ب.ظ http://koohestan-n.persianblog.ir/

نمیدونم چرا عکسها همه باز نمیشن
عکس های ایگل هم همین مشکل رو داشتن!
فکر کنم مشکل از اینترنت منه
عکس ها زیاده زورش نمیرسه! :)

بازم عکس ها عالی هستن
فقط بعضی هاشون کنتراست کمی دارن
که البته میشد در نرم افزاری مثل ACDSee هم روش کار کرد.

عالی میبینی و زیبا به تصویر میکشی آقا نیما
دست مریزاد
واقعا لذت میبرم عکس ها رو میبینم

و برای جاده آهار به ده تنگه هم واقعا متاسفم!
من سال گذشته خیلی پیگیری کردم از سازمان ها و ارگان های مربوطه، به نتیجه ای نرسید.
چه میشه کرد!؟

نیما دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:04 ب.ظ http://koohestan-n.persianblog.ir/

سلام و درود به آقا نیما ی عزیز
وقت بخیر
اول اینو بگم:
ما جمعه این هفته تصمیم داریم یک برنامه ترکیبی گل گشت، و قله بذاریم. یعنی خانواده رو با خودمون ببریم. بعد از حدود 1 ساعت بچه ها یه جای مناسب بشینن. ما جنگی بریم قله رو بزنیم و برگردیم.
برنامه دره هملون، قله آهنگرک.
البته هنوز در دست بررسی هست. منتظر جواب دوستم هستم.
گفتم به شما هم بگم اگر دوست داشتین تشریف بیارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد