کوه گردی

به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست ...

کوه گردی

به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست ...

پنجشنبه 4 آبان 1391 - ده تنگه

بالاخره پائیز یه رخی نشون داد 

پنجشنبه هوا فوق العاده عالی بود و خورشید خانوم درخشش بی نظیری داشت 

همه چی "گل در بر و می بر کف " بود یا یه همچین چیزی.  

روستای زایگان - ستیغ توچال

 

    

تنهایی

  

پائیزان

 

 

  

تک درخت همیشگی ه من

 

  

نارنجی

  

تبریزی های بی برگ

  

پل

 

  

سه گانه

 

 

  

کوچه باغی

 

 

 

  

رنگ

 

 

  

و دیگر هیچ.

نظرات 2 + ارسال نظر
با من برادران زنم خوب نیستند سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ق.ظ

هر چی فکر کردم دیدم این روستاهه به «زاگون» نمی خوره، اشتباه لفظی شده لابد، چون این روستا باید «ایگل» باشه؟ نه؟ یا من باید برادران زنم را عوض کنم؟

خب به نظر من هم باید عوض کنی

maryam lotfi شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

بهتون تبریک میگم هم به خاطر وبلاگ هم به خاطر عکس های بسیار زیبا یی که انداختید بخصوص عکس ،تک درخت همیشگی من ،که خیلی زیباست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد